onsdag den 27. februar 2008

Hjemme

Hjemme :)

Flyet var 1 time forsinket fra Amsterdam :(

Men nu er jeg her og jeg har været ude og træne med Biscuit, der lavede en super flot 'All I Care About'. Jeg var en smule rusten og skulle koncentrere mig for at huske programmet (men næsten 30 timers rejse hjælper ikke ens koncentrationsevne!!!!, men Biscuit vidste præcis hvad han skulle og han var tændt og glad.

Pyha!!!

Det var skønt at træne igen og jeg kunne slet ikke lade være med at smile :)

Efter Biscuits træning lavede Whisper lidt Harry Potter - han var også super.

Robbie har været sammen med Peace, der er i løbetid, så jeg mente at han havde nok at tænke på uden at træne i dag. Vi kommer stærkt igen i morgen.

2 kommentarer:

Ibens sagde ...

Velkommen hjem :-)

Det har været en fantastisk oplevelse at følge med i din rejse til "down under"

Rigtig god fornøjelse på Crufts - skal nok krydse fingre hjemmefra for dig & B, men ved at I nok skal klare det super godt! Go Emmy & B.

Anonym sagde ...

Velkommen hjem!!!

Det var fedt at følge med i din rejse - tak! Hyg dig med vovserne og hav en fantastisk rejse til Cruft om ikke så længe - ville ønske jeg kunne komme med og heppe...

Knus fra Heidi.