lørdag den 1. marts 2008

Biscuit er på vej

Biscuit og jeg har haft 3 træningsdage sammen siden jeg kom hjem fra Australien og WOW!!!!
Han har savnet at arbejde og han er tændt!!!! Fredag morgen lavede han den bedste 'All I Care About' nogen sinde. Alting passede til musikken og han missede ikke et eneste trick. Alt var udført med udstråling, energi og begejstring. Da vi var færdige, kunne jeg ikke lade være med at tænke 'Øv - der var ingen der så det' :-D.

Nu er Biscuit på vej til England sammen med Johanna og hendes hunde. Selv er jeg nødt til at tage på arbejde et par dage mere, før jeg følger efter på onsdag.

Jeg har fået startlister mv. og SHIT!!! der er nogen gode hunde i den Internationale Freestyle!!!!

1 - England, ?????

2 - Channel Islands, Donelda Guy med Iatka One Step Ahead Biba (Working Sheepdog), 2 vinder sidste år.

3 - Holland, Hetty van Hassel, Detania Violet Elisabeth (BC), super rutineret og meget berømt ekvipage.

4 - New Zealand, Karen McCarthy, Weblyn Lord Connor (Gordon Setter), med mindre de har forbedret sig meget, så bliver Biscuit og jeg ihvertfald ikke nr. sjok!

5 - Germany - Lynn Hesel, Favorite Plum Vom Kleinen Nest (Border Collie), nu i Crufts sammenhæng og i international sammenhæng.

6 - Denmark - Emmy M. Simonsen, The Charmed Ones' Biscuit in Blue, nr. 4 sidste år.

7 - Finland - Sini Eriksson, Mutkis Onnensoturi (sheltie).

8 - Switzerland - Claudia Moser, Darjeelings Jewel (Border Collie), nr. 5 sidste år.

9 - Belgien - Marleen Van Hees, Working Stock Adventure (Aussie), nr. 7 sidste år.

10 - Scotland, Heather Smith, Catch Her In The Sky (Bearded Collie), nr. 6 sidse år, men jeg har set hende i England og hun har virkelig forbedret sig!

11 - Wales - Mary Moxworthy, Colliewobble Celtic Harry (Working sheepdog), nr. 11 sidste år.

Ingen kommentarer: