torsdag den 7. februar 2008

Bio, afslapning og afsted til Rockhamptons

I dag har varet en afslappet dag. Vi har gaet en tur i VARMEN!!!! og Kym og jeg har varet i biografen og ude og shoppe.
Her til aften har vi besog af Kyms kusine Stacie og hendes far.

I morgen stikker vi til Rockhamptons - 1,5 times flytur fra Brisbane. det er en af de oversvommede dele af Queensland. Her skal vi besoge Kerry, som jeg sidst saa da jeg var 7 aar gammel (regnede vi ud i dag).

Vi skal afsted hjemmefra kl. 6, saa vakkeuret ringer kl. 4:30 - yiks!

Vi bliver i Rockhamptons til Sondag aften og Mandag morgen er der afgang til Sidney, saa jeg ved ikke helt hvornaar jeg kommer online igen...

Indtil da - pas paa jer selv :)

Held og lykke til alle der skal danse i weekenden

Hey - jeg sov faktisk i nat!!!! For forste nat i siden jeg ankom!!! Det har bare varet svart at vannet sig til tidsforskellen!

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Rigtig god tur! Pas nu godt på dig selv!

Vil savne dig til konkurrencen lørdag...

Stort knus fra Heidi.