lørdag den 2. februar 2008

Kuffert udfordringen

Kender I de der bilreklamer, hvor bilen ser lille bitte ud ude fra, men der kan stoppes 7 kufferter, 3 børn, 2 forældre og en gammel bedstemor ind - og der er stadig rigeligt plads?

Mmm, min kuffert er stik modsat! Den ser stor ud udefra, men når man åbner den, viser det sig, at der ville være mere plads i den skotøjs æske jeg lige har fået mine nye sandaler i!

Og hvem har fået den geniale ide, at 20 kg. bagage er nok når man skal 3 uger til Australien??? Det er det ikke!!!!

Kuffert udfordringen startede allerede i går, hvor Johanna pillede ca. 7 par bukser og 17 t-shirts op og insisterede på, at dem fik jeg nok ikke brug for... Øhm ok... Jeg ville have svoret på at de var undværlige!!!!

Der er to store problemer.... gaver og HTM DVDer. Gaver er et must... man kan ikke besøge folk i 3 uger uden at have gaver med til dem. Og jeg skal undervise i HTM, så jeg skal bruge mine DVDer. Men de fylder!!!! Og selvfølgelig er de programmer jeg ønsker at vise ikke alle sammen på samme DVD, så jeg har en hel stak DVDer med.




Hvor stor er sandsynligheden for at denne kuffert nogensinde bliver lukket????




Og jeg havde faktisk planer om, at Biscuit også skulle kunne være der... Hvad er fordelen ved at have en lille hund, hvis ikke det skulle være for at smugle den med til Australien?
Nå, men alt håb er ikke ude endnu. Måske kan han være i håndbagagen!



Øhhh, ikke fordi håndbagagen ser meget bedre ud... Den kan heller ikke lukkes...



Og som om kuffert udfordringen ikke var nok - oven i kom sandal udfrordringen! Prøv du at købe sandaler i Danmark i Februar månede! Det er ikke nemt! Sports Master løste opgaven. Med nød og næppe. De havde ca. 11 par at vælge imellem. 1!!!!! ET!!!! af dem var i min størrelse... Men trods alt har jeg sandaler med i kufferten! Kl. 11 i formiddags tegnede det meget anderledes!


Hundene... det store skår i rejse glæden. Gosh, hvor kommer jeg til at savne dem. Men deres ting skal selvfølgelig også pakkes.... Det er ikke noget med små poser med opmålt mad denne gang. Når man skal være væk i 3½ uge, giver man bare hundepasserne en sæk foder med!

Det sneer uden for mit vindue og bekræftiger mig i, at det er det rigtige tidspunkt at forlade Danmark og tage om på den anden side af kloden til sol og sommer. Jeg vil dog tro, at Australiens 30 grader i skyggen godt kan få mig til at længes efter en lille snestorm :-)

Pas godt på jer selv - jeg kommer til at savne jer alle.... Vi blogges ved fra down under.

Ingen kommentarer: