tirsdag den 26. februar 2008

Singapore

Saa er vi ankommet til Singapore.

Flyveturen fra Brisbane og hertil gik problemfrit :).
Mmmm, jeg blev ikke luftsyg :D.

Glemte helt at fortaelle om vores bagage. Min far og jeg havde tilsammen 51 kg bagage - vi maatte have 40. Og vi havde tilsammen 21 kg. haandbagage - vi maatte have 14...
Og de lod os slippe afsted med det!!!! De bad og bare dele vores haandbagage op, saa hver del ikke vejede mere end 7 kg. Saa det gjorde vi og straks vi var gennem Security, pakkede vi det som vi oprindeligt havde pakket det og det var ikke noget problem....

Og saa har min far kobt den fedeste fodselsdagsgave til mig... det dyreste og flotteste ur jeg nogensinde har ejet!!!!!! :) For aabenbart var rejsen til Australien, mit nye kamera og alt hvad han ellers har kobt til mig de sidste 3 uger ikke fodseldagsgave nok :)

Tak for turen far :)


Vi blogges...

PS. Opdagede til min skraek at turen fra Singapore til Amsterdam varer 14 timer... Ikke 12!!!! :(

Ingen kommentarer: