onsdag den 27. februar 2008

Amsterdam

Ankommet til Amsterdam. Jubiiiii :)

Flyveturen fra Singapore var ikke nogen fornojelse. Singapore Airlines er super og kan varmt anbefales, men 14 timer i et flysaede klemt ind mellem 2 andre passagerer, hvoraf den ene vist havde rejst noget laengere end os - ihvertfald stank han af sved!!!!!! - er ikke fedt.

Men jeg sov faktisk en del af tiden. Hver gang jeg provede at se 'fjernsyn' faldt jeg i sovn, hvilket egentlig var godt nok, for jeg havde mere brug for at sove end for at se film :)

Ca. 2 timers ventetid endnu og saa endelig kurs mod Kobenhavn. Ihhhh hvor jeg savner hundene nu :)

Jeg kan maerke at vi naermer os Danmark nu... mine tanker er ved at forlade Australien og oplevelserne der og rette sig fremad. Det er Crufts der er i fokus nu. Traening, rejsen, programmet, Biscuit...

Next Stop Birmingham.... men jeg tager lige en lille uge i Danmark forst :)

Naah ja - og saa er Peace jo i lobetid... Og Robbie er ude hos Lis... saa kryds alt hvad I kan for min nye hvalp snart bliver undfanget.

Vi blogges ved.... HJEMME FRA DANMARK!!!!

Ingen kommentarer: