mandag den 11. februar 2008

Sidney Dag 1

Ankom til Sidney og fandt en taxa chauffor, der korte os til vores lejlighed midt i centrum. Taxa chaufforen var meget religios og prediked for os saa godt som non-stop de 30 min turen varede!!!!
Den stakkels mand havde haft en naer-dods oplevelse og havde set 'lyset'... Tro mig, jeg kender hele historien!!!!

Vi har varet paa en sejtur og set en masse a de beromte steder - bla. operahuset - ude fra vandet. Smuk og spandende tur.

Ellers har vi mest gaet rundt i centrum og nydt atmosfaeren og shoppet lidt.

Aften turen gik til The Rocks - en del af havnen. Selv kl. 10 om aftenen var der fyldt med liv.

Den klamme del af turen var en skummel gade fyldt med kakkelakker - de kravlede naermest over ens fodder. YUK!

Vejret har vaeret skont. 25 grader og sol. Hverken for varm eller koldt. perfekt!

Men sikke en kontrast fra Rockhamptons vildmark til Sidneys storby kultur!!!! Jeg tror nok at Vildmarken er mere min stil :)

Jeg sidder paa en skummel internet cafe... saa nu vil jeg logge af og komme tilbage til hotellet inden de andre bliver bekymrede. De var ikke meget for at lade mig gaa ud alene om aftenen :)

Vi blogges ved. Pas paa jer selv.

Ingen kommentarer: