tirsdag den 26. februar 2008

Singapore - klar til afgang

Efter nogen timers power shoppping i Singapore lufthavn, er vi nu i gate A15...

Det var ikke let at kommer herind!!!!! Sikkerhedskontrollen var omfattende!!!! Min Border Collie figur blev grundigt inspiceret for at vaere sikker paa at den ikke indeholdte farlige springstoffer. Hmmm, prove saa at forestiller jer mit problem med at faa alt bagagen pakket ned i kufferten igen. Det kan kun vaere der, hvis det ligger paa en helt bestemt maade.

Kaffen paa flyet er ussel. Den smager rigtig skidt. Saa vi skulle have en kop kaffe inden vi gik om bord... men gaet hvad???? Ingen kaffe i denne ende af lufthavnen :(
Enhver der kender mig godt nok, vil vide hvor stort et problem det er for mig :)

Hmmm, jeg er bange for, at dette indlaeg baerer praeg af, at jeg keder mig... jeg har i virkeligheden ikke noget at fortaelle, saa jeg snakker bare for at snakke :D

Hey - Singapore lufthavn er en cool lufthavn. Kaempe stor! Saa stor, at man tager tog fra terminal til terminal og fra terminalen til gaten. Vi har kort rundt til samtlige terminaler :)

Min plan er at sove paa flyet, saa maaske gaar de 14 timer hurtigt!
-Det er det der kaldes onsketaenkning :)
Turen fra Brisbane og hertil gik ikke hurtigt. Mit 'fjernsyn' virkede ikke. Det talte fransk og naegtede at skifte til engelsk!!!!! :(

Naa, vi blogges. Maaske fra Amsterdam, men ellers fra Danmark :D

Ingen kommentarer: