søndag den 10. februar 2008

Paa vej tilbage til Brisbane

Det har varet en haesblaesende weekend i Rockhamptons. Jeg er i lufthavnen nu paa vej tilbage til Brisbane. Ikke meget internet tid, saa dette bliver en kort update.

Rockhamptons har vaeret wow. Kerry som vi boede hos havde smaa kaenguruer i haven og vi har set fugle, dyr og insekter som man ellers kun ser paa TV.

Hendes hus laa hojt oppe paa bjerget midt i den australske vildmark.

Jeg har vaeret tat nok paa en stor kaenguru til at rore den. Jeg gjorde det dog ikke, da de aabenbart kan finde paa at gaa til angreb :).

I gaar besogte vi en opdraetter af udstillings pomeraniere og Chisese Crested. Hun havde et kuld Chisese Crested hvalpe... Meget mere om det senere. De var bedaarende!!!!!

I dag var vi i en klippehule, hvor der var indrettet en kirkesal. Ubeskriveligt smukt og en super oplevelse. De spillede musik derinde, hvilket var saa rorende, at man fik en klump i halsen.

Jeg er nodt til at stikke nu. I morgen tidligt flyver vi videre til Sidney, saa der bliver endnu en raekke internet frie dag :(. I naeste weekend skal jeg undervise i dog dancing i Sidney.

Tillykke til alle der gjorde det godt til HTM konkurrencen i Soro. Isaer til Jo, der fik FS certet og til Sofie med Champion titlen.

Jeg savner jer alle og isaer min hunde.

Ingen kommentarer: