mandag den 4. februar 2008

Ankommet

Saa er vi i Brisbane. Kym og hendes mor Sandra hentede os i lufthavnen og vi er nu hjemme hos Kym, hvor vi har faaet en kop kaffe og nu sidder vi lige og slapper af.

Kym har en kat, Jasper. Han er ret bange for os lige nu, men jeg haaber at det bliver bedre - en kat er ikke det samme som mine egne 4 hunde, men det er bedre end ingen dyr :)

Min fars kuffert er i Malta!!!! Godt det ikke er min!!!! :-) Jeg havde ikke smilet hvis det var!!!!

Totalt smadret - glader mig til at komme i seng, men alt vel.

Her er stinkende varmt!!!!!

Hey - der var en dansk film med Lars Brygmann i flyet fra Singapore til Brisbane!!!! Vildt!!!! Paprika Sten havde instrueret den, men jeg kan ikke huske hvad den hedder... Men den var god.

1 kommentar:

Johanna sagde ...

Kuffert i Malta? Min lillebrors forsvandt også i et par dage. Fik din far en af de der lufthavspakker med "overlevelsesgrej" når de smider kufferten væk ( man skal være temmelig desperat for at bruge en engangs badekåbe og boxershorts fra Qantas ).