onsdag den 6. februar 2008

Lizard


Jeg har holdt en baby frilled lizard i haanden!!!!!!! :)

Kyms bedsteforaldre var her i gaar da jeg fandt en lille mine ogle i haven. Jeg tog den op og stod med den og Kyms bedstefar var vild med at jeg ikke var bange for den, saa i dag da vi kom, havde han fanget en baby frilled lizard til mig i haven og jeg stod med den i haanden. Det var saa cool!!!!

Jeg blev lidt forskrakket da den flyttede sig rundt. Jeg skramte livet halvt a Kym, fordi jeg kom til at skrige. Hun sprang flere meter vak. Hun kan ikke lide krybdyr :)

Den jeg havde i haanden var altsaa ikke saa stor som den paa billedet. 'Min' var kun en baby - den var ca. 7 cm lang inkl. hale...

Laes her!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Emmy

Du er godt nok modig med de der øgler... Var der måske lidt potentiale i dem til lidt heelwork og tricks måske?

Fortsat rigtig god ferie :-)

Hilsen Helle, som er bange for krybdyr...

Anonym sagde ...

Minder den ikke lidt om en rotte med den hale ;-)