søndag den 3. februar 2008

God morgen

Jeg stod op kl. 3 og gik en ½ time med hundene. Kl. 3 er der ikke engang gadelys tændt, der var MØRKT! Men det var skønt at være ude med hundene en sidste gang. De bliver hentet i løbet af formiddagen. Det er dejligt at jeg kan tage afsted og lade som om, at jeg bare skal på arbejde og være væk fra dem få timer... og ikke i 3½ uge. De vil formentlig klarer adskillensen langt bedre end jeg.

Jeg er så småt ved at være klar.

Rejsefebern og spændingen er ved at melde sig... Jeg ville på en gang ønske, at jeg ikke skulle afsted - det er skræmmende at være væk så længe - og jeg glæder mig enormt til at opleve en anden verdensdel, et andet land, en anden kultur...

Kufferten OG håndbagagen blev lukke - WAUW! Men der blev ikke plads til Biscuit nede i...

Nu skal jeg i bad og så afsted. Bliver hentet 4:30.

Vi blogges....

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hej Emmy.
Hold da op, hvor lyder det spændende med hele 3 1/2 uge i Australien! Men det bliver nok svært for dig at skulle undvære dine hunde så længe.
Under alle omstændigheder vil jeg ønske dig en rigtig god tur. Jeg håber, du får en oplevelse for livet.
Pas godt på dig i det fremmede.
Kærlig hilsen Ea