søndag den 17. februar 2008

Workshop Dag 2

Jeg er i Sydney Airport og har 4 min. internet tid!!!!

Alt vel.

Dag 2 var kanon. Super glade handlere, der havde overvundet deres generthed og turde prove meget mere og kastede sig ud i opgaverne med ildhu. De var ikke saerlig opfindsomme. Deres programmer er meget de samme basic moves, udfort til forskellig musik - ofte moderne pop musik med meget HW til at linke de faa tricks sammen.

Saa jeg har provet at faa dem til at tanke anderledes og jeg tror at de har rykket sig.

Fed dag og de var meget begejstrede, hvilket er en fed folelse :)

Jeg er blevet fotograferet sammen med utallige handlere og hunde. Alle ville gerne have et foto af deres hund sammen med den danske traener. Meget maerkeligt, men lidt sjovt.

Tiden er gaaet! Uploader nu...

Ingen kommentarer: