mandag den 18. februar 2008

Sikke en nat

Vi skulle have vaeret paa vej op ad kysten nu, men vi er stadig i Brisbane - hjemme hos Kym.

Kyms bedstefar - Sandras far - fik et hjerte anfald i nat og er paa hospitalet. Kym og Sandra + Sandras mor er kort op for at besoge ham. De var ogsaa paa hospitalet det meste af natten. Han har det vist ok, men det er selvfolgelig en forskrakkelse og meget bekymrende for familien. Det er ikke saa lange siden han sidst havde et hjerte anfald.

Selv er jeg blevet super forkolet og nyser og nyser og nyser. Jeg har haft ondt i halsen siden jeg ankom til Oz, men nu er det blevet en rigtig forkolelse. Jeg tror at det er pga. den air conditioning der er alle vegne. Det er super varmt uden for og kold indenfor. Vi er ikke vant til at gaa fra kulde til varme til kulde til varme hele tiden... saaa ATJUU!

Vi korer nok op til kysten senere i dag, hvis ellers bedstefar stadig har det godt. Saah - jeg er nok ikke online de naeste par dage.

Ingen kommentarer: