fredag den 15. februar 2008

Fredag

Puha. Jeg kan daarlig huske hvad jeg har lavet i ag. Laaang dag! Og lyn blog her til aften. jeg skal sove for jeg har en lang dag i morgen!!!!!

Tidligt op og shopping paa Paddy's Markets, der er en hal fyldt med smaa boder. Vi kom dertil med Monorail, der er Sidneys unikke transportsystem, der korer paa kun en skinne.

Kl. 12 hentede Loretta mig og tog mig med til sit hjem, hvor vi fik frokost. Hun bor i det fedeste hus i en forstad til Sidney. Jeg har mit eget varelse med mit eget tv OG min egen computer med tradlos internet forbindelsel Yipeeee! I kommer til at hore fra mig i lobet af weekenden.

Eftermiddagen blev brugt paa at se DVD fra Australske HTM konkurrencer og tale om hunde. Loretta har 3 pudler - den ene er 17 aar gammel og be bedarende aeldre herre :). Den yngste danser og den mellemste lober agility.

Kl. 19 afsted til middag paa en lokal pub, hvor vi modte Joan, der oprindeligt inviterede mig til at undervise her og en veninde, som jeg ikke kan huske hvad hedder. Lorettas mand modte os der og pinligt nok, aner jeg ikke hvad han hedder. Whoops.

Sengetid. Det er midnat og jeg skal op kl. 6 og undervise hele dagen.

Godnat.

Ingen kommentarer: