lørdag den 11. april 2009

Påske besøg i Hillerød

Det dejlige ved påsken er, at man har tid til alt det man gerne vil, men tit har svært ved at nå... bla. at besøge familien.
I går kørte Hazyland flokken og jeg til Hillerød for at besøge min søster, svoger og lille nevø Andreas på 3 år. Min svogers bror og mor var også på besøg og det var en rigtig hyggeligt.

Jeg havde ikke været der ret længe før der pludselig dukkede et gækkebrev op på min taske. Jeg havde slet ikke set hvor det kom fra, så jeg gættede på, at det kom fra 'farmore', men det gjorde det ikke... Det kom fra Andreas!!!! Og så måtte jeg jo se om jeg kunne finde et påskeæg!


Det kunne jeg heldigvis. Phew! Ellers havde jeg været på den!
Sammen med påskeægget var der også en lille plys-muldvarpe med en lort på hovedet. I ved, den fra børnebogen... Så nu må søster Dorethe til at grave frem i gemmerne og se om hun kan finde bogen. Han har fået den af tante Mai da han var helt lille, så den er der og nu hvor han har set bamesen, vil han meget gerne høre den :o).



Selvfølgelig var der også chokolade og det vækker jo altid begejstring. Her er Andreas ved at fortælle onkel Sune hvem har har fået det af.


Mmmmm :oD


Efter alt det Chokolade skulle der motion til! Andreas startede med en cykeltur...


Og derefter gik vi en tur med hundene. Jeg ved ikke hvem der løb mest undervejs - Beat eller Andreas! Men far Allan prøvede at følge med Andreas, så han var ihvertfald den der pustede mest. Jeg prøvede ikke at følge med Beat :o).





Andreas fik også lokket farmand med ud på en cykeltur (Andreas cykler - far løber!) og efter det var far klar til en lidt mere stillesiddende aktivitet! Kaj og Andrea på YouTube. Hvis I har børn i 3 års alderen, så er det her klip et hit! Vi så det ca. 168 gange!



Onkel Sune og jeg blev også inviteret ind på værelset for at lege... Inviteret er måske et stort ord... "Kom her ind I to!" :o).
Vi byggede stole til Harry og Solveig og Andreas byggede også en færge, der sejlede til Hillerød, der iøvrigt lå under sengen (Hillerød altså).


En del af tiden hyggede hundene sig i bilen. De er lidt voldsomme for Andreas og han kan bedst lide dem i små doser. Farmand prøvede at forklare, at Beats ivrige nær-kontakt med Andreas'ansigt kun var 'kys', men Andreas hoppede ikke på den. Han tog farmands hånd og viste ham hvad et rigtigt kys er - så kunne far vel se, at det ikke er det Beat gør med hele tungen rundt i Andreas' ansigt!!!!

Ingen kommentarer: