mandag den 13. september 2010

Engelsk flag til engelsk hvalp

I dag har vi været i Pets At Home - en stor dyrehandler - for at kigge på hvalpelegetøj og andre hundeting. Vi købte lidt legetøj, hundekiks og andre guffere og på vejen ud så jeg en maskine, hvor man kunne få trykt hundetegn mens man ventede. Man skulle selv taste det info ind, som man ønskede på hundetegnet og derefter tog det mindre end et minut, at få det printet.

Da jeg endnu ikke havde fået købt hundetegn til Hero, besluttede jeg straks, at min engelske hvalp skulle have et hundetegn med et engelsk flag - så havde jeg også en god undskyldning for at afprøve maskinen :o)

Bliver han ikke bare fin, min lille fyr?!

2 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Tillykke med din nye hvalp, han ser dejlig ud. Du må jo glæde dig helt vildt til at komme hjem til DK med ham og vise ham frem:0))

Liselotte sagde ...

Jo han blir fin med sit nye hundetegn!!! Det er det fede ved en hundehvalp, man har en god undskyldning for at købe alt muligt nyt;0) Han ser jo fantastisk ud på billederne. Spændende for dig at skulle igang med en helt ny hund:0)) Held og lykke med ham i fremtiden...