lørdag den 20. december 2008

Juleshopping

De sidste julegaver skulle købets og mine forældre kommer juleaften, så det skulle der også købes ind til... Der var ingen vej uden om... den stod på juleshopping i dag!
Men i stedet for at gøre det til en sur og irriterende pligt, ringede jeg og inviterede min mor med. Så kunne jeg hygge mig med hende samtidig med, at jeg fik indkøbene overstået.
Det blev en rigtig hyggelig formiddag, selv om den blev tilbragt i et overfyldt, juletravlt indkøbscenter. Vi snakkede, hyggede os med en god frokost og fik sandelig også indkøbene af vejen! He he he - nu kan julen bare komme an :o).

Min mor og jeg aftalte, at vi skulle have en kop kaffe hjemme hos hende, inden jeg kørte hjem igen, men det viste sig, at halvdelen af Næstved var uden strøm, så der kunne hverken varmes vand eller tændes lys. Julehyggen blev heldigvis reddet... Jeg kørte ned på nærmeste tank-station og købte 2 kopper kaffe. Phew! Hvad skulle vi dog gøre uden 7-11?

Hundene var med på besøg hos min mor og på vejen hjem stoppede vi og gik en god tur, så de også fik noget ud af udflugten.

Bridie var glad for at være på besøg hjemme, men var også tilfreds med at skulle med Hazyland flokken til Sorø igen. Min mors ben har det meget bedre, så det er planen, at Bridie kører med mine forældre hjem når de kommer her på julebesøg.

Biscuit og Beat og alle nisserne

Min mor skulle også kunne være i bilen, så sheltieburet på forsædet var taget ud. Bridie og Biscuit var ikke helt enige om hvem der havde mest ret til den bedste plads, så de endte med at sidde oven på hinanden. Ingen af dem var villige til at afgive deres favorit-plads :o).

1 kommentar:

Bluedog sagde ...

Er Beat inde i "papillon-øre-fasen" eller....!?
Ej, sorry, han er totalt nuttet, mindende mig bare lidt om Gizmo, min gamle paps, hi, hi;o)