fredag den 8. august 2008

Noget om navne og dyrlæge

Phew! Jeg fik en forskrækkelse i dag!!!

Det har været en super stressende dag på arbejdet - der er jo træner træf i næste uge og opdrætteruddannelse straks jeg kommer tilbage.

På vejen hjem i bilen - hvor jeg stadig var godt oppe at køre efter en hektisk dag - kom der en SMS. Jeg skulle alligevel have benzin på, så jeg læste den...
Det var fra Kath.
"Kom til messenger hurtigst muligt" skrev hun. Jeg svarede "Jeg er i bilen på vej hjem, skal jeg ringe?". Hun skrev "JA!".

YIKS!!!!! Der måtte være noget alvorligt galt!!!!!

Kaths første ord var "Paul (Beat's opdrætter) har ringet".

Emmy fik hjertestop - noget galt med Beat?????

Hendes næste sætning "Kennel Klubben har kontaktet ham".

Endnu et hjertestop - Kennel Klubben vil garanteret ikke registere Beat fordi han har ISDS papirer!!!!

Kath: "Der er et bogstav for meget i dit navn, hvor må vi forkorte det?"

Navn????? Navn???? Beat er ikke død???? Han kan godt registreres????
Navn?????

Oh ok, så drop mit mellemnavn???

Kath: "HVAD???"

Emmy: "Du sagde mit navn var for langt - drop mellemnavnet".

Kath: "Ikke dit navn!!! Det du har valgt til Beat!!!!"

Oh ok... NARJH!!!! I MÅ IKKE ÆNDRE BEATS NAVN!!!! FÅ KENNEL KLUBBEN TIL AT ÆNDRE DERES REGLER!!!!!! BEAT HAR ET SEJT NAVN!!!!!

Men Kennel Klubben ville ikke ændre deres regler pga. Beat, så jeg måtte bøje mig og fjerne et bogstav og nu hedder han officielt på sine fine The Kennel Club papirer 'Sheringem Rhythm Of Dance'.

Vi slettede et lille 'The' - han skulle oprindeligt have heddet Rhythm of The Dance.


Men ellers har Beat været ved dyrlægen i dag for at få checket om chippen sidder som den skal og at den virker. Det gør den :-)
Beat sov hele vejen i bilen på vej derned, men pev lidt på hjemvejen.
Fedt at Paul sørger for at tage hvalpene ud på små ture alene, så ikke det bliver så overvældende når de skal flytte hjemmefra. Og fedt at han gør ekstra meget ud af, at Beat skal lære at køre i bil, fordi han har en lang køretur foran sig til Danmark.


Billederne har Paul sendt i dag - en lille hyggestund i hvalpegården :-)




Ingen kommentarer: