onsdag den 6. august 2008

Karens billeder :-)

Puha, det har været en lang dag!!!

Jeg har ventet utålmodigt på update og billeder fra vennernes besøg hos Beat. Og nu er de endelig hjemme, så her er de... -de første billeder.

Stakkels Karen turde ikke engang spise aftensmad før hun sendte dem :-D


Paul og Elaine, Beats opdrættere - går jeg ud fra :-)
Dejligt at få ansigt på de mennesker man mailer sammen med!

Alle havde fået strenge instrukser om ikke at komme hjem uden fotos.
Rart at se, at de tog truslerne alvorligt :-D


Nu venter jeg utålmodigt på videoen :-)




Beat og jeg skal bo hos Kath og David en uge inden vi rejser hjem til Danmark...
Skal jeg være bekymret for om jeg får lov til at tage Beat med mig???





Phew! Man bli'r sulten af alle de gæster og al den leg!


Sulten og træt!





Og en masse billeder af mor Meg







Karen sendte ca. 200 billeder i alt, så de næste par timer skal jeg sidde og savle over min hvalp. Jubiiiii :-)

Ingen kommentarer: