fredag den 8. august 2008

Forberedelser

Beat har været længe ventet...
Måske ikke lige Beat, men en eller anden Border Collie hvalp, så jeg har længe samlet sammen og købt ting.

En stor pose fyldt med spændende legetøj, der venter på en hvalp at lege med.

Krokodillen her er importeret fra Australien!
Da jeg var der i februar måned vidste jeg godt, at jeg meget snart ville have hvalp, så jeg besluttede at finde et australsk stykke legetøj til den. Efter et besøg i The Crocodile Hunter's Zoo, virkede en krokodille passende.

Og selvfølgelig skal han have en madskål... senere skal han nok have en mere praktisk stål model, men indtil videre får han en smart sort en med et stort plastic kødben på kanten :-)

Og så har jeg bestilt en stor sæk hvalpefoder og jeg har arrangeret træning til ham...

Jeg har også fået svar på div. ansøgninger om indførsler til alverdens lande, så han på lovlig vis kan komme gennem Europa og ind i Danmark. Alt ok nu!

Den søde ventetid bliver ikke spildt :-)

Og så er der en ny YouTube. Ja ja ja, jeg ved godt at man efterhånden nok skal være hvalpens ejer for at finde dem interessante, men nu får I altså linket alligevel :-)http://www.youtube.com/watch?v=UPVD9ONfKOw

Ingen kommentarer: