mandag den 4. august 2008

Lidt af hvert

Så er det vist tid til en lille Biscuit update igen.
Han har haft nogen rigtig gode dage, hvor han ikke har kløet sig meget og arbejdet fuldstændig som i gamle dage. Det har været skønt.
Men for et par dage siden begyndte han at klø sig rigtig meget igen. Øv!
Han er også rød på brystet igen, hvilket han heller ikke har været.
I eftermiddag fik han et bad, det hjælper fordi han får skyllet alt det pollen og alle de støvmider der sidder i hans pels væk. Jeg håber, at han snart får det lidt bedre igen.
Lige nu leger han med Whisper og ser ikke synderligt syg ud, men han afbruder alligevel jævnligt legen for lige at vende sig om og klø sig på ryggen :-(.
Jeg tror at han kommer med på arbejde i morgen, så jeg kan holde øje med at han ikke bider hul nogen steder.

Og er du sviller hvor har vi været heldige med vejret!!!! De havde lovet regn i går, hvor vi havde udendørs HTM konkurrence, med det var skønt hundevejr. Tørt, men ikke for varmt!
I dag har det til gengæld stået ned i stænger! Det har godt nok regnet!

Nu er der mindre end en måned til at jeg skal til England og bla. hente Beat. Ihhhhh hvor jeg glæder mig!!!!! På onsdag skal 3 af mine venner besøge ham, så jeg forventer MANGE nye fotos. Jeg har givet dem strenge instrukser om ikke at kommer hjem uden :-).

Onsdag til fredag i næste uge har DKK trænertræf på Askov Højskole! Spændende, spændende, spændende!

Og så har jeg fået dette foto af Robbies barnebarn Gizmo. Han er kuldbror til Hailie som jeg uploadede et billede af i går.


Ingen kommentarer: