lørdag den 18. december 2010

Siden Finland

Det var skønt at komme hjem fra Finland og se at det meste af sneen var smeltet. Desværre varede glæden ikke længe...

Vi kom hjem fra Finland mandag aften og tirsdag morgen skulle jeg til et møde på Klarskovgaard i Korsør Lystskov, så jeg tog hundene i bilen og da mødet var færdigt, gik vi en dejlig tur langs stranden. Det var en bidende kold dag, men vi gik inde i en bugt med god læ, så det var en rigtig dejlig tur og det var skønt at være sammen med Beat og Hero igen. Jeg havde savnet dem mens Whisper, Biscuit og jeg var i Finland.


Skøn gåtur på stranden

Smukke Beat

Sikke en dejlig strand

Hazyland flokken i fuld galop

Pragtfulde gamle Whisper fandt en tom flaske, som han kunne lege med

Og så kom sneen igen. Og tilsyneladende er Vestsjælland løbet tør for vejsalt, for vejene er dækket af is og der bliver ikke ryddet særlig godt. Føj hvor er det ikke altid sjovt at skulle ud og køre.
I dag trodsede Hazyland flokken og jeg alligevel det glatte føre og kørte ud til Lis, Bliss og Peace for at aflevere julegaver og ønske glædelig jul. Det er længe siden, at jeg har haft tid til at køre derud, så det var rart at se dem alle sammen igen og hyggeligt at få snakket med Lis.

Smukt er det, men glat at køre i


Biscuit, Beat, Hero og Peace i vild leg i Lis' have

Beat og Peace hyggede sig rigtig godt sammen

5 måneder gamle Hero
Littlethorn Feet Of Flames

Lis' tysk importerede tæve
Lionheart Bliss

Og hendes datter - den smukke blå tæve
DKCH Smedegården's Peace On Earth (Peace)

Det er den slags Border Collier Biscuit ønsker sig, at Hazyland flokken kan bestå af fremover...
Den udstoppede slags!

Nu hygger hundene og jeg med Jul i Gammelby på DVD. Det er min favorit julekalender nogensiden og jeg bliver aldrig træt af den. Så er julestemningen ved at indfinde sig :o)

Ingen kommentarer: