fredag den 1. maj 2009

1. maj

Beat startede tidligt i morges... Det gør han tit...
Og i dag fik han Biscuit med på en god gang 'Jorden er giftig!'. Det er en leg der går ud på, at jage hinanden gennem stuen, så hurtigt som muligt uden at røre gulvet.

De holder begge meget af den leg, men jeg har mine forbehold. Jeg er ikke udpræget begejstret.

Jeg besluttede at afbryde legen og tage hele flokken med til Kongskilde i stedet. Vi gik en dejlig lang tur og nød de smukke omgivelser. Desværre var der enten fiskere eller kano-sejlere ved alle søerne, så svømmeturen må de have til gode, men det var stadig en rigtig god tur.









Vi mødt de største myrer på vejen!!!! Yiks!!!! Jeg var ikke interesseret i at stå stille alt for længe og give dem en chance for at kravle op af mine eller hundenes ben!


Nu skulle man tro, at 1½ times morgentur havde fået den lille Beat til at droppe narre-stregerne for et stykke tid... Suk! Sådan fungerer det ikke... Døren til haven står åben og jeg har efterhånden hentet alt fra sko til hundesnore og min bog ude på græsplænen.

Jeg tror, at Beat og jeg har en date med en ghettoblaster nu! En god 40 minutters trænings-session plejer at tage toppen af opfindsomheden :o).

He he he - Beat er rigtigt i 1. maj humør - oppe på barikaderne og kæmper for retten til at få lov til at arbejde (Hmmm, nå... Så det er ikke det man kæmper for 1. maj... Gider nogen fortælle Beat det?)

2 kommentarer:

Helle sagde ...

he he er det ikke sådan en rigtig BC skla være :-) God træning.

Anonym sagde ...

Som vanligt nyder jeg dine beskrivelser af hundene, jeres ture og aktiviteter. Man er rig når man har øje for alle Guds gaver og tager sig tid til at nyde og påskønne dem.
Kh Helle Warming Andersen