mandag den 29. september 2008

Det hvalpe-spisende marsvin

Første gang Beat mødte et af mine marsvin var han sikker på, at de levede af små sort/hvide hundehvalpe... Og det var stadig hans udgangspunkt da han fik besøg af Tea inde i hvalpegården i dag.

Han var rimelig kæk når han kunne gemme sig bag 'mor' og kun lige stikke snuden frem - parat til at stikke af...


Sagen så straks anderledes ud, når han var alene med Tea i hundekurven uden nogen at gemme sig bag.


Bedømmer situationen på sikker afstand...


Hallo - har du spise i dag? Eller er du stadig sulten?


Ahhh, den si'r den har spist... så vover jeg mig lidt tættere på... Modige Beat!!!!


Sniger mig langsomt nærmere... Hvis jeg er helt flad, ser den mig nok ikke???


Hey! Den si'r at den ikke spiser hundehvalpe!!!! Den spiser mest græs og æbler!!!! Det ku' I da bare ha' sagt!!!! :-D

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Hygger mig meget med at læse din blog ;O) fed billedserie, med dræber marsvinet
/Carina og Rødderne