mandag den 8. september 2008

Beat Dag

Mandag morgen - op, morgenmad, opdaterer website med weekendens resultater og saa afsted mod Birmingham og Beat.

Kath og jeg korte. Helle blev hjemme sammen med David og passede hunde.

Efter ca. 5 kvarters korsel var vi fremme. Det var skont endelig at kunne hente min hvalp. Da vi ankom, kom han mig i mode med fuld fart og sprang direkte op i mine arme!!! Mindre end en time senere var vi igen paa vej nord paa.

Sikke en dag for Beat. Nyt hjem, 8 nye firbenede venner og 4 nye mennesker + Karen og Allan, der lige kom forbi for at sige hej. Men han tackler det hele i stiv arm :-)

Han var ikke helt vild med vores ide om, at han skulle have en lur i sit bur. Han er en smule stojende :-), men da han havde varet ude og tisse gik han selv ind i buret for at sove videre. Jeg tror at han er ret udmattet lige nu, men det andre sig nok i aften. Hvorfor har jeg paa fornemmelsen, at han vil vaagne op, naar vi andre er klar til at gaa i seng????

Beklager - ingen fotos... Kaths computer kan ikke lide mit camera :-(

Vi blogges ved!

Ingen kommentarer: