lørdag den 9. juli 2011

Mors fødselsdag

Min mor var glad for at se Bridie igen. Bridie har været hos mig mens min mor har været indlagt og der fungerer rigtig fint, men selvfølgelig er der gensyns glæde, når de ses igen. Det er Biscuit i forgrunden.
Min mor havde fået lov til at komme hjem fra sygehuset i denne weekend bla. for at kunne nyde sin fødselsdag i hjemlige omgivelser, så min søster og jeg kørte begge til Næstved, for at fejre hende. Min søster havde sine to sønner - mine nevøer - Andreas og Marcus med.

Andreas kan godt lide at give hundene godbidder - mange godbidder! Så hundene kan rigtig godt lide Andreas.

Marcus og min far.

Hero besluttede, at han og min mor skulle lege, så det skulle de - min mor havde ikke  rigtigt noget valg :-)

Men de så nu begge ud til at more sig :-)

Vi havde en hyggelig familie eftermiddag og jeg tror, at min mor var rigtig glad for dagen, selv om hun var træt da vi kørte igen.

Hero og alle min mors fødselsdagsblomster.

Endelig lagde han sig ned for at sove... Selvfølgelig da det var tid til, at vi skulle hjem!

Ingen kommentarer: