lørdag den 9. juli 2011

Lone og familiebesøg

I sidste weekend, da vi var ved at pakke sammen efter fortolkningskurset, bemærkede jeg, at Hero ikke gik helt rent. Han haltede ikke, men han var heller ikke ren-gående. Næste dag var der imidlertid ingen problemer, men dagen efter, gik vi tur sammen med Ingelise og alle hendes hunde og da vi kom hjem, gik Hero igen lidt urent. Det var ikke meget, men alligevel kontaktede jeg Lone fra The Touch og fik en tid, så i går kørte Hazyland flokken og jeg til Birkerød, så Lone kunne tjekke både Hero og også Beat igennem. Beat har jo lige været under narkose og i der forbindelse kunne der godt være opstået nogle problemer. Efter at begge hunde var blevet sat korrekt sammen igen, kørte vi videre til min søster, der bor  i Hillerød ca.15 minutters kørsel fra Lone.

Jeg havde købt et puzzle spil til Andreas på Færøerne, så det skulle han have.

Og en færøsk hånddukke til Marcus

Jeg ankom til mine nevøers børnehave ca. 30 minutter før min søster, så jeg tog hundene ud på en gåtur i silende regn. Godt, at jeg kunne låne tørre strømper at min søster da vi kom hjem til hende!




Vi hentede mine nevøer i børnehaven. Andreas - den ældste - skulle køre med Moster hjem, så vi måtte lige om-rokere hunde, bagage mv. Marcus kørte med sin mor.


Der var lige tid til at lege lidt med Andreas og læse et par bøger for ham, mens søster lavede kaffe og ellers gik eftermiddagen og aftene med hygge og leg. Andreas og jeg gik også en tur med hundene.

Andreas og Hero var lige vilde med at lege i vandpytterne.
Hundene og jeg var hjemme ved 23 tiden efter en dejlig dag med familien.

Det var det syn, der mødte mig, da Andreas og jeg kom hjem fra vores gåtur... Hmm, de kunne da bare sige, hvis de gerne ville have, at jeg skulle blive lidt længere!

Ingen kommentarer: