torsdag den 5. februar 2009

Beat, Falck og Hyundai'en

I tirsdag skulle Whisper til genoptræning på Karlslunde Dyrehospital, så jeg tog både ham og Beat med på arbejde. Whisper fordi han jo skulle til fysioterapi og Beat fordi det ellers ville blive en lang dag alene hjemme for ham.

Bilen havde i et par dage mærkedes som om det ene hjul var firkantet, men værkstedet mente nok at det kunne holde en uges tid mere indtil det passede at komme med den.

På vej til Karlslunde blev det imidlertid rigtig galt! Så galt at jeg ikke havde lyst til at køre til Haslev i den... Jeg ringede efter Falck.

Falck ankom lige da Whisper var færdig med sin behandling - perfekt timing! Og som alle små drenge var Beat begejstret!!!!

Jubiiii - kæmpe bil, rar mand til at kæle, nye oplevelser, støj og uro... Ihhhhh det bliver næsten ikke mere spændende!!!!

Suk!
Min begejstring nåede aldrig helt samme højder!


Beat er ude og køre Falck bil...

Han startede nede på gulvet som en velopdragen lille hund...

-men besluttede så at få mest muligt ud af situationen.
Han kravlede op på skødet af mig...

Og derfra videre over på sædet...
Den rare Falck mand sagde, at det var ok :o)

På værkstedet lånte vi en gammel Suzuki, som hundene gerne måtte være i.
Beat elskede det. Et bag-sæde at sidde på!!!
Inge bure!!!!
Rene vinduer at kigge ud af!!!!

Jeg elskede det ikke helt så meget. Ingen sprinklervæske, vinduesviskere der ikke duede, sløv i optrækket og når man nåede en fart af 110 km/t virkede det som om, at den mistede vejforbindelsen. Men jeg var stadig meget taknemlig for at kunne låne den og komme både hjem og på arbejde næste dag :o)

Og næste dag på vej hjem var arbejde, hentede vi Hyundai'en igen... Og!!!! Vi fik ingen regning!!! Det var forhjulslejet der var gået og det gjorde det også for 3 mdr siden, så der har været en fejl på det nye leje der blev sat ind :o).
Jubiiii skønt at køre hjem i en bil der ikke hoppede og uden en regning fra værkstedet!

1 kommentar:

Bluedog sagde ...

Ja, det ser ud til at Falck er lidt mere hundevenlige end Dansk Autohjælp;o)

Tror der er en motor-drillenisse på spil i denne uge....:-O

Tror desværre ikke jeg slipper for en regning ligesom dig, der var du heldig:o)