tirsdag den 18. november 2008

Fernando og Bridie

Beat fik en ny ven i dag!
Min kollega Karin havde sin søns 6 mdr. gamle franske bulldog Fernando med på arbejde og ham og Beat havde det fantastisk sammen. Desværre arbejdede jeg om aftenen pga. et kursus og Karin var der om dagen, så de mødtes kun lige 'i døren'. Forhåbentligt får de bedre tid til at lege i morgen. Der kommer Fernando nemlig igen :-)








Min mor og far er på ferie, så Bridie er her. Det hygger hun sig rigtig meget med. I dag var hun med på arbejde og hun holdt sig på sikker afstand af Beat og Farnando. Man er vel en prinsesse og sådan nogen fjolle-hoveder skulle hun ihvertfald ikke udsætte sig selv for!


Bridies livs-filosofi: 'Lad dem ligge på gulvet, der er skabt til det!' :-D




Min mor var bekymret for, om Bridie stadig kunne klare sig i flokken. Hun er jo ved at være en ældre dame... Så jeg lavede denne lille video for at berolige hende. Bridie klarer sig glimrende :-)


Ingen kommentarer: