lørdag den 1. november 2008

Bog og træning

Beat og jeg har været ude og handle i dag!

Vi startede i boghandleren, hvor vi købte et stort rødt fotoalbum. En god solid sag med kraftigt omslag og plastic (foto-lommer) på siderne. Det skulle kunne holde til mange dages træning i regn og vintervejr.


Bagefter gik vi ind i en boghandel med genbrugsbøger. WOW sikke et sted. Der var bøger fra gulv til loft. På hylder, i stakke på gulvet og stablet op på borde. Og den unge mander der ejede forretningen viste præcis hvor alting var!
I denne forretning købte Beat og jeg en gammel bog, med lidt mere sjæl og som ser ud som om den er taget ud af et gammelt eventyr.
Manden i forretningen var meget betaget af Beat og han gav os en bog med søde små talemåder om hunde, som tak for at Beat havde givet ham et smil i hans hverdag :-)



Mmmm jeg har valgt musik til Beats første Freestyle program og er begyndt at koreografere. Og vores rekvisit skal være en eventyrbog :-).

Jeg havde taget godbidder og legetøj med ned i byen og dagens træning blev midt på byens torv. Lørdag morgen midt i byen er super træning for en ung hund, der skal lære at koncentrere sig selv om der er publikum rundt om ringen.
Vi arbejdede med heelwork og jeg introducerede også den nye rekvisit for ham. Beat klarede det super og glemte ret hurtigt al den formiddags-travlhed, der var rundt om ham.



1 kommentar:

Anonym sagde ...

Sikke en sød historie om bogkøbet :) Glæder mig meget til at se eventyret.... OG Beat og dig!