onsdag den 8. oktober 2008

Kødben og ufrivillig svømmetur

Onsdag morgen kørte Beat, Whisper og jeg Ann DeRizzio til lufthavnen. Det har været 6 super dage, men det er nu rart at 'have fri' igen :-)

Jeg havde nogen ting jeg skulle nå i løbet af dagen og da jeg ved at Beat kræver underholdning, købte jeg et kæmpe kødben til hver hund. Beats var næsten på størrelse med ham selv.




Sidst på eftermiddagen blev det tid til en gåtur og en svømmetur.

Beats først tur til søen! Han kan godt lige vandet, men ligefrem at gå ud i det... det er måske nok lige vovet nok!!!!


Venter på at 'de store drenge' skal komme ind...


Lidt mere modig... :-)


Der er ikke noget sjovere end at jage sheltien... ud på broen...


Men ups! Broen var glat og ikke så nem at stoppe på, så Beat røg i vandet og fik sin første svømmetur... Ikke helt hvad han havde planlagt!


Men han tog det i stiv pote og det stoppede ham ikke fra at jage sheltien ud på broen igen :-)


En våd og træt hvalp på vej tilbage til bilen :-)


Ingen kommentarer: