lørdag den 27. november 2010

En travl uge med en hurtigt-voksende hvalp.

Hero vokser og er ved at være en stor dreng. Men hans hoved er stadig ret stort i forhold til kroppen, så der er nok lang vej igen... for jeg formoder jo, at kroppen kommer til at passe til hovedet en dag.

Den sidste uge har budt på nogen rigtig lange arbejdesdage, men heldigvis kan jeg som regel have Hero med mig, så han ikke skal være alene hjemme.

Sommetider er Hero heldig, at min kollegas Jack Russel hvalp Bodil kommer med på arbejde.

Elegant fyr :o)

Sådan ser kontorgulvet ud, når Hero har været i sving!

Og når gulvet på kontoret ser ud som om, at en eller anden har tømt makuleringsmaskinen ud over det hele, så skal der jo ryddes op... Ikke nemt, for Hero er besat af at jage kosten. Selv når den ligger og ikke bliver brugt, hænger han fast i den!

Beat nøjedes trods alt med at stjæle de sko, som jeg ikke havde på!!!!

Og hvad laver den her sko i hans mund?????

Den første sne

Zoooooom!
Løbetur sammen med Cookie, Beat, Doggie og søster Jazz

Hero har fået en større hundekurv, men åbenbart er baby-kurven den bedste og lige bortset fra hovedet og det ene forben, så kan han jo også næsten være der :o)

2 kommentarer:

Sidsel sagde ...

Han bliver en rigtig stor RottweilerBorderCollie.... Skøn skøn! hvornår skal han ses kusine Wave igen? Hun mangler en som kan løbe lidt hurtigere end den lille røde som stå i sne til midt på ryggen når de er ude i haven. Hun er ikke sjov at fange når hun ikke løber ret stært og kun hopper som en kanin :-)

Berit Bilde sagde ...

Ja der er ikke nogen grund til at købe nye og større kurve..... Jeg har også lige købt en dejlig stor border collie kurv til Ninja, men hvor ligger hun?
I de... Nej hen over de små kurve.

I øvrigt super dejligt billede af Hero og den første sne