lørdag den 14. august 2010

River 3 uger gammel / En ganske særlig kaffe kop

River er nu 3 uger gammel og som hans opdrætter siger, så begynder han og hans søskende næsten at ligne rigtige Border Collier nu. Billederne neden for er af de to drenge i kuldet. Hvem der bliver til River, vides endnu ikke.



Men hvem han end bliver, så er jeg så småt begyndt at forberede mig på hans komme. I dag var vi i Vejen og der var vi på 'puppy-shopping'. Jeg købte et halsbånd til River og lidt nyt legetøj. Beat fik et får med lange slaske ben da han var hvalp og det har været hans kæreste eje siden han var 8 uger gammel. Han var ikke tilfreds, da jeg i dag købte et magen til og han ikke måtte få det. Hmmm ja, han må vente til, at han på et tidspunkt kan stjæle det fra River!

I Vejen mødte jeg også min helt specielle ven Kaare og han havde en overraskelse med til mig. Han havde fået lavet et krus med et billede af Biscuit og jeg fra et kursus, som Kaare var med på. Jeg var både rørt og stolt over sådan en betænksom gave. WOW. Min kaffe vil fremover smage meget bedre, når den bliver drukket af dette krus. Kaare er virkelig en enestående mand og jeg er glad for, at jeg har mødt ham og får lov til at være hans ven.

Ingen kommentarer: