søndag den 25. april 2010

Andreas, Hillerød og lørdag eftermiddag...

Bridie er her stadig, for min mor blev indlagt igen i fredags. De sidste dage har været hektiske! Mildest talt! Så i går kørte jeg op til min søster for at tilbringe eftermiddagen sammen med hende og hendes familie. Ikke at min 4 årige nevø er specielt afslappende at være sammen med :o), men han sørger for at det er lidt mindre dybsindige emner vi tænker på og taler om end de ting jeg ellers tumler med i øjeblikket - knivtrusler og min mors sygdom.

Min nevø Andreas er super dejlig. 4 år gammel og fuld drøn på.

Andreas og min nye nevø inde i mors mave :o)

I går formiddags, havde Andreas og min søster været i Netto og Andreas havde set en stor æske 'lever godbidder' til hunde og dem fortalte han min søster, at han skulle købe til Moster. Han underholdt vist også de fleste af de øvrige kunder i butikken om, at hans moster skulle komme på besøg og han skulle ud og gå med en lille fjollet hund, så han skulle købe hundekiks. Nårh :o)

Jeg besøgte min mor på Roskilde Sygehus på vej op nord på, så den var 1 inden jeg ankom til Hillerød. Frokosten stod på bordet og bagefter skulle jeg lige se Andreas' Cars biler inden vi kunne gå ud og give hundene deres lever godbidder.

Andreas har tidligere været interesseret i hundene, men lidt bange for dem. Nu er han bare interesseret... Han har virkelig udviklet sig det sidste halve år - han er meget mere frimodig og selvstændig og han er blevet meget mere tryg ved de store hunde, der er næsten lige så høje som ham selv.

Whisper og Beat var artige. De blev i bagagerummet og ventede tålmodigt på, at Andreas serverede godbidderne for dem i et tempo, der passede Andreas...


Robbie besluttede, at det gik for langsomt!!! Han hørte ikke helt min 'Stay!' kommando og forlod bilen, så han kunne komme frem i første række... Helt tæt på godbidderne!!!




Beat og Whisper ventede tålmodigt på, at det blev deres tur til at få... Robbie lagde et vist pres på, for at få øget serverings-tempoet!

Efter godbidderne gik Andreas, Biscuit og jeg en tur ned på de grønne arealer for at lege...

Biscuit og Andres hygger

Biscuit ligner en stor hund, når han går ved siden af Andreas :o)


Da vi kom hjem var det kaffe-tid og så var det Beat og Whispers tur til at komme ud af bilen...

Whisper var lidt større og stærkere at gå tur med end Biscuit... Men selv om han ser lidt 'fåret' ud på billedet, så var han glad nok for at være sammen med Andreas. Han var bare lige blevet forstyrret i at skulle snuse efter damer og det er jo altid irriterende at blive forstyrret i den slags...

Beat prøver at forklare min svoger hvor vigtigt det er, at han lige får en smagsprøve på bollerne

Og bagefter gik han i fjolle-mode.
Her er det min svoger, der prøver at forklare ham forskellen på de niveauer, som mennesker bør opholde sig på og dem hunde bør opholde sig på... Det handlede vist om, at Beat burde have 4 ben på jorden, men hverken Beat eller jeg forstod det helt :oD

1 kommentar:

Helle sagde ...

Nårh det ser ud til at i har haft en hyggelig dag sammen med familien. Håber din mor snart får der bedre.