onsdag den 13. januar 2010

10 års fødselsdag

Hazyland flokken har fejret Whispers 10 års fødselsdag i dag - dog ikke helt så meget som vi havde håbet...

Jeg havde håbet, at jeg kunne køre forholdsvis tidligt fra arbejde, så hundene og jeg kunne få en rigtig god gåtur inden mørket faldt på, men siden jeg begyndte at arbejde som afdelingsleder, må jeg erkende, at mine arbejdsdage har været ret uforudsigelige og det er sjældent jeg går hjem til det tidspunkt, som jeg havde planlagt. Den blev 16.30 inden jeg var hjemme og tusmørket lurede allerede.

Vi kørte alligevel ud til et af Whispers favorit lufte-steder - Tystrup og gik en tur. Det var en dejlig tur og vi var ude i næsten en time inden det blev for mørkt. Og så har jeg lovet Whisper, at vi fejre ham lidt bedre i morgen, hvor jeg holder fri og vi kan komme ud allerede om formiddagen :o).


Vi startede fødselsdagen allerede i morges tidligt, hvor Whisper fik en kæmpe spand med hundekiks og en ny træningsbold. Hundekiksene må han dog dele lidt med de andre og da han havde spist et par gode mundfulde, blev resten også rationeret lidt.

En stor Border Collie godbid kan være en ordentlig mundfuld for en lille sheltie.


Gåtur ved Tystrup Sø - vi går en længere tur i morgen, når jeg har fri.


Hele Hazyland flokken ved søen

TILLYKKE MED DE 10 ÅR WHISPER :o)

Ingen kommentarer: