onsdag den 12. marts 2008

Kiri :)

Kiri var min første danse hund. Det var med hende jeg lærte hvor fantastisk det kan være at forene hundetræning, musik og dans.

Hun var en meget meget speciel hund for mig. Min soulmate og jeg savner hende stadig.

Derfor blev jeg også rørt da jeg talt med en dame, der kom for at undervise ved opdrætteruddannelsen hos DKK i dag. Hun spurgte til mine oplevelser ved Crufts og fortalte at hun havde været interesseret i HTM gennem mange år. Første gang hun så det var til Collie Klubbens 50 års jubilæum og hun var rørt til tårer...

Da hun sagde det, var jeg rørt til tårer... Det var min og Kiris allerførste opvisning... :´)

Jeg husker det stadig fuldstændigt klart - musikken var 'Any Dream Will Do' og det var en varm varm dag. Vores program var simpelt og fortolkningen af musikken mildest talt elendig, men vi rørte publikum dybt og i de 4 minutter programmet varede følte jeg mig som et med Kiri. Det var første gang jeg oplevede hvor magisk HTM kan være.

Tusind tak til jer, der stadig husker Kiri. Hun lever videre så længe der er nogen der tænker på hende.

Ingen kommentarer: