lørdag den 31. december 2011

Så langt så godt!

Whisper
Nytårsaften er ikke vores favorit. Jeg planlægger aldrig andet, end at sidde hjemme sammen med drengene og sikre, at de kommer godt og trygt ind i det nye år.

Hero og Biscuit er helt lige glade med skyderierne udenfor, Whisper bliver som regel noget urolig kl. 12, når det for alvor går løs, men klarer det fint indtil da. Beat er ikke begejstret og vil meget gerne være tæt på mig, men så længe fjernsynet er skruet helt op, så det overdøver det meste af det, der kommer ude fra, så klarer han det godt.

Hero og Biscuit side om side
Nu er klokken imidlertid lidt over 22 og alt ånder fred. Der lyder brag og skyderi ude fra, men hundene reagerer ikke på det. Dejligt. De har også haft en god dag med træning og gåtur sammen med vennerne, så de er klar til at sove sig ind i 2012 (klik her!).

Hero
Vi gik en tur kl. 18 mens Dronningen holdt sin nytårstale. Jeg mente, at det nok var på det tidspunkt de fleste ville være inde foran fjernsynet, så der blev skudt mindst muligt. Det virkede ikke helt... Der kom en hel del skud og raketter over hovedet på os. Hero og Biscuit reagerede ikke - de snusede rundt og gav sig gooooooood tid. Whisper reagerede heller ikke før en serie af raketter fløj op lige over hovederne på os, så ville han godt hjem, men der var ikke noget panik på. Beat tog det fint i starten, men så fik han nok og ville bare hjem! Heldigvis panikker han heller ikke. Han søger mig, så han sprang op ad mig og ville være tæt på mig. Og de var alle i snor! Jeg tog ingen chancer med hunde, der pludselig kunne blive forskrækkede og stikke ud i nytårs natten i panik!

Beat løfter hovedet og lytter, når der kommer et højt brag, men sover så igen...
Beat
Hero og Biscuit har lige været ude og tisse i haven og nu er det slut med lufteture for i aften!

Biscuit
Lad os håbe, at billederne bliver ved med at se sådan ud hele aftenen igennem!

Rigtig godt nytår alle sammen!

Ingen kommentarer: