torsdag den 17. marts 2011

Home Sweet Home

En helt almindelig dag - og det har været skønt.


Jeg har været på arbejde - en dag på kontoret, så Hero kunne komme med mig. Derefter en gåtur sammen med Ingelise og hundene, inden jeg skulle hjem og... nåh ja, så stoppede det almindelig også, for jeg skulle hjem og pakke, for at blive klar til at tage til Prag, hvor jeg skal dømme en international dog dancing konkurrence på lørdag...

Hero var glad for at være tilbage på arbejde og han opførte sig eksemplarisk det meste at tiden...

Men jeg var ikke helt tilfreds, da han begyndte at drikke min kaffe!
Han sad på skødet af mig og hyggede lidt, da han fik øje på kaffen og diskret (men hurtigt og målrettet) drejede hovedet og tog sig en slurk. Hmpf!
Crufts og rejsen til England var spændende og det var dejligt at møde gamle venner og lærer nye venner at kende, men i dag trængte jeg til en almindelig arbejdedag, så jeg kan vågne i morgen og atter være eventyrlysten og se frem til at opleve Tjekkisk dog dancing fra første parket.

Efter arbejde tog Ingelise og jeg hundene med ud på en dejlig gåtur i skoven.

Da ví kom hjem var Beat klar til en hyggestund.

Og mens Beat hyggede, slagtede Hero Biscuits held og lykke får fra Crufts! Uartige hvalp!

Og efter masakren på fåret, var han også klar til en lille lur. Heros absolutte favorit sovested er på skødet af mig med hovedet på den bærbares tastatur. Ahhh - så hygger han!

Ingen kommentarer: