lørdag den 26. marts 2011

Besøg i Næstved

Hero, Beat og jeg kørte til Næstved i dag for at besøge mine forældre. Med alle de rejser og andre aktiviteter der har været på det sidste, var det ved at være længe siden, at vi havde været der.

Mine forældre havde fået lavet en taske med et billede af Hero på til mig.
Billedet havde han fået Helle til at levere... Sikke en overraskelse :-)

Hero hilste høfligt på Bridie, da han kom ind.

Beat elsker at rulle når han kommer ind et sted, hvor der er tæpper.

Min mor og jeg så en gammel video fra en ferie, som vi var på i Prag i 1999!
Min far og Beat hjalp hinanden med at få videon til at virke.

Beat og min mor hygger - jeg tror måske, at Beat fandt det hyggeligere end min mor gjorde.

Min mor og jeg gik en lille tur med hundene.
Biscuit og Whisper havde ventet i bilen, mens Hero og Beat var med på besøg, så de skulle jo også lige lidt ud.

Den her lille fyr var ikke imponeret over 5 hunde!

Ingen kommentarer: