onsdag den 12. august 2009

Mmm, det gi'r go' mening... Og min Italienske Mynde

Ok, så hundene og jeg var ude at gå en tur... Vi gik på en ca. 1 meter bred grus-sti og på hver side af stien var der ½ meter græs-rabat. I alt ca. 2 meter at gå på...
På et tidspunkt kommer der en beagle og dens ejer-dame imod os. Ejeren får øje på os, vender resolut om mens hun hvæser 'Du burde ikke gå på sådan en smal sti med alle de hunde!'.
Jeg råber høfligt til hende, at hun sagtens kan komme forbi og jeg kan dække hundene af inde ved siden, hvis det gør det nemmere. 'Det kan jeg ikke!' får jeg til svar 'Du burde lufte dem et sted, hvor der er plads til dem!'. Jeg kigger mig omkring på den 2 meter brede sti og synes egentlig, at der er rigeligt plads til mig og mine 4 hunde.
Mmmm, ja - det giver jo glimrende mening, at hun giver mig en skideballe, fordi hendes beagle ikke er trænet nok til at kunne gå forbi 4 hunde, der er dækket af på en 2 meter bred sti...????

Og så vil jeg lige vise jer mit smukke sten-tryk fra Færøerne. En Italiensk Mynde i galop. Et dejligt minde om den skønne 3-benede Blixen, som jeg forelskede mig fuldstændigt i under mit ophold.

Ingen kommentarer: