onsdag den 11. juni 2008

Kan I huske Jive?


Jive var Robbies søn og han kom ind i mit liv da han var 2½ år gammel.
Han var en super lækker hund, der dog desværre ikke havde fået de udfordringer og den træning han havde brug for!

Han havde være familiehund hos en travl familie, der nok ikke skulle have haft en Border Collie og da hjemmet blev splittet pga. skilsmisse, endte Jive hos mig.

Han var meget meget usikker på sig selv og omgivelserne da jeg mødte ham, men i løbet af de 5½ måned han boede her fik han det meget bedre.

Desværre kunne han ikke blive her. Han trivedes ikke i en flok og han tændte på Biscuits hurtige bevægelser.

Han kunne simpelthen ikke lade være med at stirre på Biscuit og til sidste lå Biscuit altid under skrivebordet og gemte sig, med mindre Jive var lukket væk.

Heldigvis fandt jeg, ved hjælp af Border Collie Klubbens redningsfond, det bedste hjem til Jive. Han er nu højt elsket medlem af familien hos en super familie på Fyn.

Mange mange tak, fordi I tager jer så godt at min hund :-)

Da Jive havde boet her i ca. 3 mdr. stillede vi op i For Sjov klassen ved en konkurrence.
Når I ser det, så husk at bare det at være ude mellem fremmede mennesker og hunde var en stor udfordring for Jive.

Nyd Jives første og eneste dans.

Video: http://www.abertil.dk/

Ingen kommentarer: