søndag den 25. januar 2009

DVD formiddag hos Helle

I dag var det første dag Whisper var med ude siden han blev syg. Hundenen og kørte til Lille Skensved og besøgte Helle, Doggie, Cookie og Bianca og det var skønt at være hjemmefra og tænke på noget andet end genoptræning. Jeg var faktisk sammen med Whisper uden at analyserer hans mindste bevægelse!!!!

Whisper nød det også!
Binaca er hans store kærlighed og hun er også meget forelsket i ham, så selv om vi jævnligt mindede dem om, at Whisper skulle passe på, så flirtede de stort!
Whisper så rigtig godt ud og virkede ikke træt, men hormoner kan nok overdøve en del træthed, for da han endelig faldt ned og trak vejret normalt, var han udmattet! Han gik noget bedre på benene da han kom end da han gik og han har sovet uafbrudt siden, men jeg tror han synes at det var det værd!
Skønt at være hund og ikke patient for en dag :-).


Yihaaa - min bedste Binaca.

Dagens egentlige formål var at se DVD fra den engelske Crufts Semifinale og selv om vi havde luftet hunde først, så var Beat ihvertfald ikke træt!
Alle er hjælpsomme og vil godt sikre at DVDen kommer godt i afspilleren

Det er jo ikke sært at der kommer ryg-skader engang imellem!!!!!
Helle prøver at redde Whisper fra at få en Beat i hovedet.
Jeg ved ikke hvad der ser mest skræmmende ud - Beats stilling på et ben eller Helles ansigtsudtryk!

Beat prøvet at lærer HTM.
Jeg ville nu ønske at han havde kigget på en anden - den her gøede ret meget i sit program!

Attack!
Det er Helle nederst i bunken.


Mmmm, min velopdragne hvalp står da ikke på bordet????
Narjh - det gør han aldrig!


Se - han er jo en ren engel!


Artighed i personificeret form!

Alle hundene tager en slapper.
Bemærk især hvor tungt Whisper sover. Jeg tror, at han drømmer om Bianca.


Hazy
ZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzz

Robbie er altid lidt asocial.
Han lægger sig altid i det fjerneste hjørne.
Tak til Helle og hundene for en hyggelig dag :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

øøhhh tager jeg helt fejl eller får du rent faktisk Beat til at lyde helt artig????? Er det mon den samme Beat vi snakker om ;-)