lørdag den 10. januar 2009

Jive

Hazyland flokken har været i Middelfart for at besøge Jive og det var rigtig dejligt at se ham :-). Han er 5 år gammel nu og har det godt!

Da Jive var 2 år gammel, kunne hans familie ikke længere have ham, så han kom til en ny familie. Der var han ganske få dage, før de indså, at han ikke var en hund for dem. Så fik jeg ham og begyndte at træne med ham og vi nåede også at stille op til en enkelt konkurrence (se Jives første og eneste dans her), men jeg måtte med tiden erkende, at han ikke trivedes med at bo sammen med andre hunde og at han aldrig ville blive rigtig glad hjemme hos mig.

Så startede den svære jagt på den helt rigtige familie til Jive. Jeg tror, at det var den bedste dag i Jives liv da Christina og Jens kom på besøg for at møde ham og tog ham med hjem. En af de sværeste dage i mit liv, men det helt rigtige for Jive.

Jeg har hele tiden haft det godt med at vide, at Jens og Christina tog sig godt af ham, men efter at have besøgt ham i dag, er jeg endnu mere sikker på, at han ikke kunne have fået det bedre nogen steder.


Jive nyder en lille bid brød i sin hundekurv.

Jive, Hazy og Beat på stranden


Jive
Han var blevet mere hanhund at se på.
Mindre ranglet og mere maskulin - en rigtig flot fyr!



1 kommentar:

Marianne sagde ...

Hvor var det dejligt at læse, at Jive trives i sin nye familie. Vi tænker tit på ham og taler om ham. Han ligner sig selv sådan som vi husker ham rigtig meget på billederne.