torsdag den 10. april 2008

Sikke en dejlig dag det er i dag :-)


Det var mildest talt hunde-koldt at gå morgentur kl. 5 i morges!!!!
Men da solen kom op - WOW sikke en dag! Øv at være lukket inde på kontoret og kun nyde det gennem vinduer...
Så da jeg kom hjem, besluttede hundene og jeg at droppe træningen og nyde en dejlig gå-tur ved sø og skov i stedet. En gang i mellem skal man have lov til at holde fri :-)

Nej mor, jeg tror ikke det betyder at hunde skal være i snor....


Hey - jeg har fundet vejen... Vand lige her nede...


Fuld fart frem! Sidste hund i vandet er en tøsedreng!


Og en tøsedreng vil ingen jo være!

Så alle mand i søen...


Og også damen også selv om hun ikke har så meget imod at blive kaldt en tøsedreng :-)

Hazy skal lige tørres på ryggen efter badet


Og bagefter skal man løbe sig tør og have varmen igen

Whisper, Hazy (hvorfor er hun den eneste der ikke kan ligge ned??? Hun er lydigheds champion!!!), Robbie og Biscuit


Og så hjem igen - 4 VÅDE og BESKIDTE hunde ind i min NYE bil :-D
Who cares? Det var en skøn eftermiddag :-)

1 kommentar:

Anonym sagde ...

Fede billeder af 4 lykkelige hunde! Skønt!

Stort knus fra Heidi.