mandag den 14. april 2008

Besøg af Mr. Mus

Biscuit er en venlig og opfindsom lille fyr...

Og i dag bragte han med stor begejstring en lille souvenir med ind fra vores morgen-gåtur og lagde den ved siden af mig. Først troede jeg at det var en gren, man da jeg bukkede mig ned for at samle den op, gik sandheden i alt sin gru op for mig!!!!
Biscuit havde inviteret den for længst afdøde Mr. Mus med hjem til morgenmad!!!!!!!

Min gæstfrihed stod ikke helt mål med Biscuits! Ved hjælp af plastichansker, køkkenrulle og en lang række hysteriske lyde fik jeg smidt Mr. Mus på porten! Og Biscuits jubel over mit store engagement i hans morgen gæst ville ingen ende tage.

Mød Mr. Mus:


ADDDDDDDDDDDDDDDDDDD!

Og så til noget lidt mere idylisk... Jeg måtte lige dele dette foto af en veltilpas og afslappet Hazy med jer. Er hun ikke bare dejlig :-)


1 kommentar:

Anonym sagde ...

Jeg er imponeret over at du rent faktisk kunne tage et billede af den.... men jeg har nemt ved at forestille mig hvor hysterisk du har set ud :-)

Nåååh Hazy :-)