onsdag den 2. april 2008

Hazyland flokken har fået bil :-D

JUBIIIIIIII :-D

Langt om længe.... endeligt.... ihhh hvor har jeg ønsket mig det i mange år.... Og nu er den her!!!!
Hazyland flokken har købt bil!!!!!!!!!!!!! :-)

Min svoger, hans bror og jeg har været på bil auktion og gik efter en 'rigtig hundebil', men kom hjem med en Hyundai Accent og jeg elsker den!!!! :-)

Såh - i morgen kører jeg på arbejde i min egen bil! Hvor cool er det?!

Nyd billederne fra Hazyland flokkens første køretur i vores bil :-)











3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hvor er den fin!!! Tillykke med den og pas nu godt på servicebogen ;-)

Ibens sagde ...

Stort tillykke med bilen... hvor er det super :-)

Glæder mig til at se Hazyland klanen i bilen ;-)

God fornøjelse.

Anonym sagde ...

Tillykke med bilen!

Knus fra Heidi.