tirsdag den 22. april 2008

Jeg tror at det er forår...

Jubiiiiii - der er forår i luften! Det er ganske vist nu! Fuglene synger, det er lunt i luften og solen skinner fra en skyfri himmel. Jubiiiii :-)

Hazyland flokken fejrede foråret med en dejlig gåtur (Ok så - travl dag på arbejdet - havde ikke lyst til at træne... Og så kan man jo altid bruge foråret som undskyldning).


Hazyland flokken er ikke særlig kulturel...
De ville langt hellere ud og løbe end at posere foran dette smukke fortidsminde :-)



Dagens forskrækkelse... Hazy løb i forvejen og drejede rundt om et hjørne, så hun ikke kunne se os. Hun blev forvirret og kunne ikke finde os igen. Hun er 11 år gammel og ved at være døv, så jeg kunne se hende løbe forvildet rundt foran os og lede efter os, men hun kunne ikke høre mig og hun kom længere og længere væk.
Jeg løb for at indhente hende, men hun fortsatte lige så hurtigt fremad. Stor var min lettelse da hun fik vendt sig om og så os. Puha! På billedet er hun i fuld fart på vej 'hjem til flokken'.


Mudder! Snavset sheltie! Man fristes næsten til at sige en beskidt Biskidt!
He he he :-)


Så har han været ude og bade og han er blevet ren igen...
Jubii - turbo sheltie!
Ørene flagre!


Og Whisper i fuld firspring!


Våd lille fyr!

Og nyd så lige foråret...
Er det ikke bare skønt? :-)





1 kommentar:

Anonym sagde ...

Beskidt Biskidt :-)
Godt Hazy fandt jer igen!!