søndag den 12. juni 2011

Store Soigneringsdag!

Gennem de sidste dage, har jeg bemærket, at det ofte har set ud som snevejr, når Biscuit har været forbi... Store hvide fluff bolde i et spor, der hvor han har gået. Whisper har også set lidt møl-ædt ud og når Beat har været med på arbejde, har der ligget sorte totter alle vegne på kontor-gulvet. Og så i dag da jeg trænede med Hero... Hver gang jeg havde rørt ham, havde jeg store sorte pels-totter i hånden!
Mmmm Hazyland flokken er gået i fæld - det er tid til, at de skal have vinter-tøjet af...

Biscuit

Beat

Hero

Bridie

Whisper

Hold da op, hvor sidder der meget pels på 3 Border Collier og 2 Sheltier! Og en god portion af det, ligger nu på min græsplæne!



Og mens jeg soignerede hunde, havde Hero travlt med at holde styr på marsvinene, der var ude i deres løbegård. 

Hero holder øje med marsvinene.
Hero og Bridie sikre at alt er ok inde hos marsvinene.

Ingen kommentarer: