fredag den 11. april 2008

Dronning Hazy

Hazy er en meget speciel hund for mig. Hun var min første Border Collie, min første Champion og hun har mere personlighed i sin næsetip end alle mine andre hunde tilsammen! Hun driver mig til vanvid og jeg elsker hende over alt på jorden! :-D

Hun er nu 11 år gammel, men stadig Hazyland flokkens ubestridte dronning.
Hazy går ind for enevælde og hun kender sine rettigheder som monark! Hun løser alle problemer lige fra for få klap og kæl til irriterende hanhunde med et højt, skingert VUF! Og det virker altid. 2 benede begynder straks at nusse hende igen og hanhunde bakker forskrækket væk.

I dag var det Hazys tur til at komme med på arbejde. Hun var super sød og nød det. Enkelte forbi-passerende fik et vuf med på vejen, men det meste af tiden opførte hun sig eksemplarisk. -Som det passer sig for en dronning!

Hun fandt sin dronninge-trone ved siden af skrivebordet og ellers lå hun foran døren og holdt øje med sit nye territorium. Jep! Hazy blev enig med sig selv om at Parkvej 1 i Solrød Strand er værdigt land til at blive indlemmet i hendes kongerige :-).


Ingen kommentarer: